.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت تله کابین 12 کیلومتری در گلوگاه

مشاور اقتصادي شركت سرمايه‌گذاري هيلماركس فيليپين از آمادگي اين شركت براي ساخت تله كابين 12 كيلومتري در شهر گلوگاه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، رضا برزه در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه سرمايه‌گذاري اين سرمايه‌گذار 200 ميليارد تومان ارزش اقتصادي دارد، اظهار داشت: اين سرمايه‌گذار قصد دارد در قالب ايجاد شهر گردشگري، اقدام به اين نوع سرمايه‌گذاري كند.
وي با اشاره به اينكه با محيط زيست و دستگاه‌هاي دولتي براي انجام امور اداري با هيچ مشكلي مواجه نشده‌ايم، تصريح كرد: طرح توجيهي ايجاد شهر گردشگري در شهر گلوگاي مازندران مراحل نهايي خود را مي‌گذراند.
برزه مشخصات اين طرح را شامل آكواريوم رديايي، رستوران دريايي، هتل و تله كابين عنوان كرد و بيان داشت: در اين طرح 12 هزار و 500 ويلا به‌صورت پيش ساخته منظور شده است.
مشاور اقتصادي شركت سرمايه‌گذاري هيلماركس فيليپين ميزان زمين اختصاص يافته به اين طرح را 800 هكتار اعلام كرد و گفت: پس از تصويب اين طرح عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.
وي با برشمردن قابليت‌هاي اين شركت براي اجراي طرح‌‌هاي گردشگري و ساخت و ساز تصريح كرد: اين طرح در ساحل شهر گلوگاه اجرا مي‌شود.
برزه در پايان گفت: شركت هيلماركس در شهر بم سابقه ساخت پنج مدرسه را دارد و در تعدادي از كشورهاي دنيا چند طرح گردشگري را با سرمايه‌گذاري بالا اجرا كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی 18 تير 1390
الن 10 ساله که منصور نوری این وعده های پوچ رو به مردم میده . ولی دروغ تا کی ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.103 seconds.